Te rozkładówki rozłożą cię na łopatki! | Typografia, edytorstwo i design - Koło Naukowe Edytorów UŁ

Reklama na rozkładówce. Bodajże najbardziej ograna forma promocji swojej działalności w prasie. Zgodnie z zasadą „im większe, tym pewniejsze, że nie przeoczą”, marketingowcy wykorzystują do maksimum daną im przestrzeń, by pokazać nowego Forda lub insze długaśne cudo.

Wydawać by się mogło, że nie spotkamy się już z niczym kreatywnym na tych dwóch stronach papieru, prawda? A jednak są ludzie, którzy zaklinają papier i dają nam popis swojej pomysłowości. Prezentujemy jedne z najoryginalniejszych kreacji. A może znacie jakieś polskie przykłady, które pojawiły się w naszej prasie?

strony_01

strony_04

strony_33

strony_28

strony_27

strony_26

strony_25

strony_24

strony_22

strony_19

strony_16

strony_17

strony_11

strony_12

strony_09

strony_10

strony_07

strony_08

strony_37

strony_38

Tekst: Dawid Dutkiewicz
Materiały odnalezione na JoeMonster.org

Skomentuj

  • Spotkania

    Semestr zimowy 2015/2016

    Poniedziałki, 17.30–19.00
    (tydzień B)
    sala -01 (poziom -1), Wydział Filologiczny UŁ
    ul. Pomorska 171/173

    Najbliższe spotkanie wyjątkowo:
    w terenie – "Pozytyvka" o 18:30 w czwartek 17 grudnia

    Dowiedz się więcej o spotkaniach!

  • Polub nas!